tisdag 9 oktober 2012

Hur lång är du? Tycker du om din vikt?

Jag är 165cm kort. Hatar verkligen att vara så kort, min drömlängd är 172cm, vet inte riktigt varför, det känns helt enkelt perfekt!

Jag hatar min vikt, vill gå ner 15kg. Jag tror att jag kommer trivas mycket mer då och bli så mycket mer omtyckt! Min vikt är för hög nu, och jag står inte riktigt ut med det.



Frågorna jag kommer besvara då och då här i bloggen kommer från den här listan;

30 frågors lista


1. Hur lång är du? Tycker du om din vikt?
2. Din favorit thin-inspration bild, samt VAD det är som gör henne på bilden som din förebild.
3. Din största rädsla för att gå upp i vikt är..
4. Varför vill du verkligen gå ner i vikt? Gör du det för din egen skull?
5. Spyr du? Om varför, varför tror du att du gör det?
6. Vet dina föräldrar att du försöker gå ner i vikt? Bryr de sig?
7. Din/Dina träningsrutiner.
8. Har någon kommenterat din vikt negativt?
9. Vad är det svåraste som du har fått ge upp under din viktminskning?
10.
Din favorit-thinspo blogg? Varför just den?
11. Vad äter du vanligtvis under en dag?
12. Förlorar du vikt hälsosamt eller icke-hälsosamt?
13. Vad är ditt ultimata målvikt? När tror du att du kommer nå den?
14. Är du vegetarian eller vegan? Om du är det, har det hjälpt dig att gå ner i vikt?
Om du inte är det, har du någonsin funderat på att bli det?
15. När bestämde du dig för att gå ner i vikt?
16. Har du en ätstörning?
17. Vilken mat är din svaghet?
18. När är den senaste gången du åt snabbmat?
19. Favorit diet?
20.
Vilken är din klädstorlek?
21. Spelade media in när du bestämde dig för att gå ner i vikt?
22. Hur känner du inför begreppen pro-ana/mia?
23. Har du någonsin spytt? Om du har det, beskriv din första erfarenhet?
24. Vilken form av träning använder du dig mest av för att gå ner i vikt?
25. Hur känner du för att vara i närheten av mat?
26. Vill du ha mellanrum mellan benen? Varför?
27. Din definiton av vad som är vackert.
28. Väger du dig? I så fall hur ofta och varför?
29. Vilket är ditt nyttigaste snacks?
30. 10 fakta om dig! Och vad är väger du nu?

3 kommentarer: