tisdag 13 november 2012

Vilken är din största rädsla för att gå upp i vikt?

Oj, vilken svår fråga. Jag har så många rädslor för att gå upp i vikt. Jag gör en liten punktlista till er utan inbördes ordning.

*Att folk ska skratta åt mig på stan
*Att jag ska förlora mina få vänner
*Att mina föräldrar ska tycka mindre om mig
*Att folk ska kalla mig äcklig
*Att vården inte ska ta mig på allvar
*Att mitt självskadebeteende ska öka
*Att vågen ska visa de siffror jag inte kan leva med att se
*Att jag ska bli bortglömd
*Att pappa ska tycka jag är ful och mamma ska säga att jag är äcklig
*Att jag ska vara för fet för att kunna träna när folk ser
*Att jag inte ska få på mig kläder i storlek XX
*Att jag ska bli ännu mera ensam
*Att jag ska börja använda illegala droger på riktigt igen

Helt enkelt och jävligt svårt...att jag ska bli ensam


1 kommentar:

  1. Känner precis likadant, jag vill inte bli ensam! Fast ändå är man rätt ensam när man isolerar sig i ana.. Herbteet verkar jättespännande, hoppas du skriver hur det fungerar sen :) Kram

    SvaraRadera