fredag 11 april 2014

Kroppen och knoppen

Idag är min kropp väldigt sliten och klen. Mina händer skakar, jag har ett tryck över bröstet och orken är borta. Jag vet att det är fel men kan inte låta bli att se det som något bra. Äs skriker som en komplimang att det är bra. Jag hetsåt igår igen och tog lax. Min kropp orkar inte en sån påfrestning och blir trasig. Inte ätit något idag fast planen är att jag ska göra det. Är rädd för att magen ska skrika av smärta om jag äter något och att kroppen ska kännas bättre vilket i min lilla värld blir något negativt. Men ska äta något, måste äta något, måste kämpa emot Mia som kommer få ett hårdare grepp runt mig imorgon om jag inte äter idag. Har smält keso, det är riktigt gott, men inte vågat äta det ännu. Funderar på att slänga det och äta något annat. Kanske en smoothie på bär och mjöl, kanske något annat. Just nu vet jag inte riktigt, tar emot att ta mig ur sängen för att fixa i ordning mat. Mitt monster skriker att jag borde fasta, jag skriker att jag inte borde det för att risken för hets blir större då. Jag vet inte riktigt, jag vet nog ingenting just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar