tisdag 27 maj 2014

Lögner

Jag är så trött på folk som säger att jag är smal. Okej, visst, jag fattar, ni försöker vara snälla. Men att ljuga för att vara snäll blir aldrig att vara snäll. Jag lär mig att jag inte kan lite på dom som säger att jag är smal. Tänk när jag blir smal, när jag når mitt mål och blir smal. Då kommer jag inte kunna tro på er för att ni ljuger nu. Det är som att ropa på hjälp. Gör man det för många gånger när det inte är allvar kommer ingen att komma och rädda när olyckan väl är framme. Så snälla, sluta säg att jag är smal. När jag blir smal kommer jag ju inte kunna tro på er för att ni ljuger nu. Och en sista sak, ni som inte vet hur jag ser ut men tar förgivet att jag är smal bara för att jag har en allvarlig ätstörning, ni är ute på väldigt tunn is!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar