torsdag 5 juni 2014

Ensammast i Sverige



Jag är förvirrad. Det är så mycket jag behöver tänka på hela tiden. När ska jag få ett lugn och en vardag som funkar för mig? Förändringar, det har alltid varit föreändringar det senaste. Är så motiverad till att bli smal, till att bli tunn som luft. Kan nästan inte vänta på att bli smal. Jag har inte hetsätit på 9dagar, 15timmar,14minuter och 26sekunder. Känns ganska så sjukt, trodde inte jag skulle klara det så länge. Nu siktar jag på två veckor utan hets. Två veckor!

Det är mycket i skolan just nu, funderar på att ge upp. Funderar alltid på att ge upp skolan. Måste försöka vara ihärdig, måste försöka.

Jag känner mig ensammast i Sverige också. Klarar inte av att leva upp till vänners förväntningar på mig. Bråkar, är jobbig. Jag är ingen bra vän. Kanske stämmer det att man måste älska sig själv först, jag vet inte.


2 kommentarer:

  1. Kram, grattis till att vara hetsfri så länge. Starkt! Känner mig också ensam. ):

    SvaraRadera
  2. Du är grym som klarar av att inte hetsa, bra jobbat! Fortsätt kämpa bara, tror absolut att du klarar 2 veckor!

    Ibland behöver man nog ta lite avstånd och bara fokusera på sig själv, tror jag. Det gör inget att man inte är en fantastisk vän jämt, det finns ingen som klarar det och det är orättvist att förvänta sig det av någon. Man gör vad man kan helt enkelt, och även om det känns trögt nu så vänder det nog snart och då tar du igen allt.

    Jag saknar dig, ta hand om dig <3

    SvaraRadera