lördag 26 juli 2014

Gott & Blandat

Jag sitter och dricker kaffe, det åskar utanför mitt fönster. Jag tycker det är riktigt mysigt. Har träffat A idag, det var bra som vanligt. Hon har blivit så fruktansvärt tunn och jag vet inte riktigt om jag ska oroa mig för henne eller inte. Vill ju såklart inte att det ska hända henne något.

Vikten visade neråt idag, det känns skönt. Min motivation börjar komma tillbaka och det är nog därför jag också har börjat blogga här igen. Målet idag är 550kcal och jag kommer att landa strax under det. Jag går på Nutrilett nu igen. Tycker det är så skönt att slippa tänka på vad och hur mycket jag ska äta, väga och mäta osv. Så att bara dricka nutrilett är himla skönt. Det är så enkelt.

Har satt ett viktmål till mitten av augusti, ska ha gått ner sex kg tills dess och jag tror faktiskt jag kommer klara det. Det känns så fruktansvärt skönt!

Hoppas ni också har lite motivation!
Puss



3 kommentarer: