tisdag 25 september 2012

Konversation mellan mig och min mage

Jag; Sluta gör så ont!
Mage; Skyll dig själv när du tagit för många laxerande piller
Jag; Men det är ju för din skull, att du ska bli platt
Mage; Ge mig nyttig mat och träna så blir jag platt
Jag; Du ska få mat sen och träning i nästan två timmar
Mage; Jag vill ha mer än 100kalorier
Jag; Det vet jag att du inte vill
Mage; Jo
Jag; Nej, för då blir du fan aldrig platt!


Vi hatar varandra...alltid...
Jag har gråtit i natt, för att min fettklump gör så jävla ont.
Och jag får skylla mig själv när jag ger den för många piller!
Fuck life


5 kommentarer:

  1. sv: ja jag rekomendar fan hela världen att läsa den!! Om alla skulle göra det skulle ingen i hela världen vara överviktig eller underviktig heller för den delen. alla skulle vara smala och lyckliga. Jag lovar!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Hoppas det känns bättre nu.

    SvaraRadera
  3. Men söte ): Sånnadär konvos har jag också. Och det där "aldrig mer...", innan man gör det igen. Sitter själv och väntar på krampen nu.
    Puss på'rej! <3

    SvaraRadera
  4. sv; Hehe, kan inte riktigt skriva ut för mycket om facebook grupperna på min blogg då jag misstänker att familjemedlemmar läser den och jag vill inte förstöra för andra eller göra de mer oroliga än nödvändigt! Däremot kan jag svara på att ingen kommer vara speciellt villig att släppa in någon som inte använder sitt riktiga acc (i varje fall inte någon bland de grupper jag känner till). Där kör man med lika villkor, man ska veta vad man "skriver" upp sig på, vilka som är medlemmar så man har full koll på vad som händer. Skulle man köra så att folk fick bli medlemmar med falska konton skulle ju vem som helst bli medlem, och då ryker ju säkerheten och tryggheten för alla andra!

    SvaraRadera