lördag 24 november 2012

Ensamhet, i dont have friends

Jag hatar ensamhet, jag hatar det verkligen, jag står bara inte ut av att inte träffa några människor. jag hatar människor, jag hatar det mesta just nu. Jag hatar mig själv, jag hatar att vara ensam, rastlös, tårögd. Döda mig någon.
Jag har inga vänner i denna staden, jo föresten jag har några, eller kanske en som jag träffat genom bloggen. Jag har flyttas runt så mycket att jag tappat kontakten med alla.
Messar en kille jag hade sex med förra veckan, jag vill inte det, men gör det ändå, vad som helst för att slippa att vara ensam.

2 kommentarer:

  1. jag förstår det! jag har också flyttat runt mycket och jag har knappast några vänner...

    SvaraRadera
  2. Vem det än är, mänsklig eller inte, som får dig att må såhär dåligt ska ha så in i helvetes jävla mycket spö. Jag tänker på dig typ jämnt, jag tänker hälsa på dig snart.
    Puss på dig, du är så himla fin <3

    SvaraRadera