söndag 25 november 2012

Sex mot ensamheten

Igår skrev jag om hur ensam jag kände mig, det slutade med att jag messade en kille som jag egentligen inte orkar träffa. Han kom, vi drack, jag ramlade på asfalten, vi gick hem, vi hamnade i säng. Sen låg vi där med varandra i flera timmar, flera gånger.
Sex utrotar ensamhet ett tag, ett litet tag. Tills mina flashbacks kommer, jag börjar gråta så fort jag känner att jag inte har kontroll över sexuella situationer. Han vet det, han låter mig gråta mot hans bröst. Men som fort han rör mig om jag inte är beredd, ber mig göra något, vända mig om, vad som helst. Så brister det...

Jag önskar jag kunde säga till honom som det är, att jag har minnen som inte lämnar någon ro. Att alla inte varit så förstående som han, att alla inte har lyssnat på ett NEJ.
Först som elva år, sen som 15år, sen som 16år och sen som 17år.

Jag hatar män! Men ibland gör jag vad som helst för att få utrota ensamhet, förlåt för inatt, förlåt för att jag bara använder dig som en medicin mot; just det; ensamheten.

2 kommentarer:

  1. Har du haft sex du inte vill/blivit tvingad till der som 11, 16 och 17 åring?;/ eller vad var dom åldrarna,förstod inte riktigt

    SvaraRadera
  2. Åh, känner igen det där :( Jag har sex med män när jag mår dåligt och gör saker jag egentligen inte vill :/ Jag förtjänar liksom inget bättre ..
    Har du svårt för att ha sex med någon du tycker om? Jag har nämligen träffat en kille nu - jättefin!, och det går verkligen inte! Jag vill bara att han ska hålla om mig liksom, inget mer än så .. samtidigt så är jag så rädd att han ska gå om jag inte har sex med honom snart :/

    SvaraRadera