måndag 17 mars 2014

Annas diet, starten!



Idag börjar jag på min nya diet, som ni kan läsa om här. Det känns så kul och spännande. Det är verkligen på tiden för mig att bli smal nu. Jag måste fixa detta.



Tänkte även svara på en fråga jag fick, den lyder såhär:

"så om jag fattar det rätt... på dag 11 är du på steg tre på skalan? Jag tror jag hänger på, det här låter huuuur bra som helst!!! får jag skriva om det i bloggen?"

-Yes, du har fattat rätt, dag elva blir steg tre. Det är okej att du skriver om den i din blogg! :)



Idag blir det alltså 700kcal för min del. Har inte planerat in dagen helt men blir iallafall en nutrilett nu på förmiddagen.
Kram till er alla och tack för fina kommentarer om dieten!







1 kommentar:

  1. Lycka till med dieten! Tyckte det lät som en mycket smart diet om man försöker sluta med hetsätning :)

    SvaraRadera