lördag 8 mars 2014

När bestämde du dig för att gå ner i vikt?

Hm, ännu en svår fråga. Jag bestämmer mig för att gå ner i vikt nästan varje dag nu för tiden. Jag misslyckas med maten och sen så bestämmer jag mig ännu en gång för att gå ner i vikt. Jag bestämmer mig för det efter varje hets och varje misslyckande. Liksom en evig cirkel som aldrig tar slut. Första gången jag bestämde mig måste jag ha varit runt elva år. Då var jag smal, då hetsåt jag inte och min kropp var bra, men det fattade jag inte då. Den mest avgörande gången var för några år sedan, kanske tre, fyra år sedan, och det var då jag föll riktigt djupt i ätstörningen, jag gick ner i vikt fort och mycket men sen började hetsätningarna som förstörde min kropp till så som den ser ut idag. Sista gången jag bestämnde mig för att bli smal var ungefär fem minuter sedan...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar